23.1.06

Scherp beeld in mijn Viewmaster!

We zijn met enkele collega's overeengekomen om wat meer aan sport te doen.

Een idee van P., waar ik mij volgaarne bij aansluit.

Alleen, er heerst tussen de diensten zo'n pervers sfeertje van het elkaar toeschuiven van om het even welk administratief akkefietje. Onder het mom van 'wat heb ik het zelf toch zo druk. Vooral Piet Huisentruit (ik zal hem gemakshalve pseudonimiseren) is daarin een kei.

We wachten nu al drie dagen op zijn signaal om onze lidgelden voor het fitness center te storten, zodat hij voor ons de kortingen kan bedingen.

Toen ik het lijstje zag van personen die Huisentruit had aangesproken, bekroop mij onmiddellijk de indruk dat hij zijn dromen voor waarheid nam, of dat hij anders uiteindelijk de kastanjes weer door een ander uit het vuur wou laten halen.

Dit werd vanmorgen bevestigd in een mailtje dat hij naar alle betrokkenen stuurde. Het woord "commitment" is Huisentruit geheel onbekend, denk ik zo. De term "prietpraat" daarentegen...

Ik wacht nog tot dinsdag en probeer dan om samen met P. een alternatief uit te werken.

Het is uiteraard de bedoeling om in groep iets te doen.

Ik hoop dat dit project niet aan procrastinatie ten onder moet gaan.

Geen opmerkingen: