11.6.07

Kamperen




Wij waren allebei nog oude mannen en bedachten ineens dat wij nog nooit in een tent geslapen hadden. Alleen luxe en geluk hadden wij gekend in ons lang en gezond leven.

Onze laatste "tour de force" werd dus: slapen in een tent.

Eén met de natuur.
Een confrontatie met onszelf.
Bewijzen dat wij onze kinderen waard waren.
Dat wij niet voor niets onze dode vrouwen trouw gebleven zijn.

Het aanvraagformulier om onze motivatie aan te tonen bleek een makkie!

(*)

1. Waarom wilt u op hoge leeftijd nog kamperen?
a) Om gezondheidsredenen
b) Om één te zijn met de natuur

2. Wat lokt u zo bijzonder aan onze staatscampings?
a) de confrontatie aan te kunnen gaan met mezelf
b) Vers gevangen vis te mogen roosteren

3. Hebt u bepaalde vermeldenswaardige drijfveren?
a) Ja, ik wens contact met de mythische boshoer.
b) Ja, ik wil bewijzen dat ik mijn kinderen waard ben.

4.Schiftingsvraag:
a) Ik wil in een tent slapen om te bewijzen dat ik niet voor niets mijn dode vrouw trouw ben gebleven.
b) Ik doe dit om geld uit te sparen.

(*) 'schrappen wat niet past'

Vier op vier! Wij kregen het beste plekje op de camping. Uit de wind van de latrines.

Geen opmerkingen: