24.11.07

Notities 22/11



't Vliegend Eiland twee jaar. In stilte gevierd.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach Blogbaas...
Gefeliciteerd. Zoals van enkele postjes geleden.
2 jaar haast dagelijks dit soort teksten verzinnen... weinigen doen het je na. Uniek, zover ik zie en weet.

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Hartelijk dank.
Ik vind het vreemd dat ik aan deze verjaardagen wèl hecht en aan mijn eigen verjaardagen eigenlijk niet. Al doe ik wel alsof.

Anoniem zei

Proficiat, Baas!

't vliegend eiland zei

voor uw moeder:
Dank u mama!

tantieris zei

En nog langer zal hij leven, hip hip !

't vliegend eiland zei

voor tantieris:
Het is niet altijd even gemakkelijk, maar zolang het leuk blijft wil ik er mee doorgaan.
Bedankt voor het berichtje.

Anoniem zei

Oh!
Ik fluister het van de daken:
hiep hiep! Hiep hiep!
Nog veel bloggenoegen, blogbaas.
En proficiat!

't vliegend eiland zei

voor dartel:
Dank je wel. Het was tot nu toe altijd al heel leuk!