10.10.08

Ingrid knipt




knoep-knoep.
"Alles in orde met die schaar Ingrid?"

9 opmerkingen:

sodade zei

Kwaliteit, Blogbaas.
Waarlijk!
Knoep knoep...

Anoniem zei

Zou Jan last hebben van latente castratieangst ? Enigszins.

Anoniem zei

Hm, als je die associatie maakt, zou je dan zelf mogelijk last hebben van latente castratieangst?
kuch kuch
:)

Anoniem zei

Toch, toch ! Van manifeste zelfs. Vooral 's nachts, zo tegen de ochtend aan.

Verder. Alles in orde met de keel, Sodade ?

Anoniem zei

Zeker wel.
Enkel een knoep die wat irriteerde.

Anoniem zei

Ach, zolang het de knoep maar is, die irriteert.

't vliegend eiland zei

voor sodade en jevski:
Neen, Jan heeft geen last van castratieangst. Hij heeft gewoon een goed oor voor huisgerief.
Een castratieschaar klinkt eerder snip-snip!

Anoniem zei

U spreekt met kennis van zaken?

Och, vooruit, eigenlijk is het beste gerief om te castreren geen schaar maar een tang. Het ding wordt ook notenkraker genoemd. Ik heb daar ergens nog foto's van liggen. Na de castratie volgde dan het brandmerken en de oorperforatie. Alles zonder verdoving.
Knippen, snijden en medicatie is voor... mietjes.
Ik spreek in alle ernst en ... met kennis van zaken, zoals u van me gewend bent (lachje).

Na de knoep in keel zou ik nu wel eens een opstoot van snipverkoudheid kunnen krijgen.

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Ik spreek in deze niet met kennis van zaken. Ik vond het leuk om eens met een onomatopee te spelen, maar dat de reacties deze kant uit zouden gaan had ik natuurlijk niet verwacht.