1.9.10

De man die verandert



Altijd wanneer ik thuiskom word ik een ander man. Op mijn werk ben ik de man die eerst zijn post en email leest, hem volgens prioriteit ordent en hem daarna beantwoordt. De routinevragen laat ik aan mijn assistente over, die ze met een standaardformulier afhandelt. Na het beantwoorden van de post en de email coördineer ik de lopende projecten en stuur ik de interne werking van onze dienst aan. Onze dienst (tussen twee haakjes) is de commerciële draaischijf van onze onderneming, niet alleen hier in ons land, maar voor de hele Benelux, Duitsland en Griekenland. Ik mag gerust zeggen dat ik mijn verantwoordelijkheid opneem!
Thuis evenwel verander ik in de man die op zijn werk eerst zijn post en email leest, hem daarna volgens prioriteit ordent en vervolgens beantwoordt. De routinevragen laat hij over aan zijn assistente, die ze met een standaardformulier afhandelt. Na het beantwoorden van de post en de email coördineert hij de lopende projecten en stuurt hij de interne werking van zijn dienst aan. Zijn dienst (tussen twee haakjes) is de commerciële draaischijf van zijn onderneming, niet alleen hier in ons land, maar voor de hele Benelux, Duitsland en Griekenland.

5 opmerkingen:

charmantwerpen zei

Kijk, dat is nu de ware man, die zijn werk en privé gescheiden houdt! Om redenen die hier duidelijk werden...

Vlindera zei

Een soort kamanleon dus. Zo kun je in veel werelden tegelijk leven!

't vliegend eiland zei

voor charmantwerpen:
Ja, het moest er eens van komen.

't vliegend eiland zei

voor Vlindera:
Mannen zijn eenvoudige wezens, maar het blijft een feit dat ze soms overschat worden.

Leen Massy zei

...tenzij ze het tussen drie haakjes plaatsen : )